Jump to content

Er denne overpriset?

Slagskibet

Recommended Posts

Sitat

Ja, men du har god tid til å gi pris på Skipsplasten, budfrist:  2028-10-28   :nonod:  :nonod:

mvh

Kjelli

"Selges kun til godkjent båtverksted/marina." Det er vel for at alle forhandlerne skal få tid til å by på den........

Den Baylineren så ikke akkurat ut til å være verdt så mye nei.  :cryin: Kan ikke være mye som er brukbart der. Står vel ute uten å være tildekket også.

Det er litt av en badeplattform som er kastet oppå der også, forresten! :lol: :lol:  :nono:

De virker noe useriøse la inn et bud på skipsplasten 19 famlyship som sto forrige uke,sendte det på mail,dagen etter sendt jeg igjen mail får å få bekreftet budet. :confused:

har ikke hørt noen ting og fristen gikk ut for en uke siden.

Men er det slik at båter også skal selges til godkjente verk.ser det står på skipsplasten altså, men likevel?

Sitat

De virker noe useriøse la inn et bud på skipsplasten 19 famlyship som sto forrige uke,sendte det på mail,dagen etter sendt jeg igjen mail får å få bekreftet budet. :confused:

Men er det slik at båter også skal selges til godkjente verk.ser det står på skipsplasten altså, men likevel?

Det fremgår på siden et eller annet sted at det kun er den som får tilslaget som får beskjed.

Ang. det med godkjente verksteder så fikk jeg beskjed om at det ihvertfall gjaldt alle bilene men at de så noe anderledes på det mht båt. Men man kjøper gjenstanden som den står, ingen garantier, ingen reklamasjon, no nothing. Så dersom det viser seg at skaden er dobbelt så stor og koster 4 ganger så mye å utbedre så er det kjøpers problem. Proffene vet jo dette men fikk inntrykk av at de hadde gjort noen salg til private som hadde medført endel bryderi for dem. Så man bør vite hva man gir seg ut på.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Baylineren er muligens overpriset, men er man fingernem så kan man nok få båt av denne også. Det ser jo jævlig ut men kan jo være bra når man får ut dritten. Det er jo bare å legge inn et lavere bud da... Det er jo kun en priside....

En ting er jo sikkert man blir ikke arbeidsleding med det første... Det var i allfall en lite pen badeplattform på den...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

At det kan bli båt av det er grunnen til min interesse. Har bydd på en Triumph 600R som jeg ikke fikk tilslag på. skulle jeg ha nærmet meg prisen for vraket kjøpt deler og reparert og lakkert kunne jeg kjøpt en brukt sykkel,uten skader,ferdig registrert og med garanti.Får lille meg til å undres hva If egentlig vil med denne siden sin? Selge dritt dyrt er sikkert mulig,men vil gjerne ikke dumme meg ut så åpenbart :rolleyes:

Sitat

Får lille meg til å undres hva If egentlig vil med denne siden sin? Selge dritt dyrt er sikkert mulig,men vil gjerne ikke dumme meg ut så åpenbart :rolleyes:

Det er nok ikke uten grunn at den er der.

Det finnes nok av "auksjons-gale" folk, som gjerne byr mer enn det det koster nytt...  :smiley:

Apropos, vi har jo planer om litt auksjons-virksomhet her på baatplassen også... :lol:

Sitat

Det finnes jo en mellomting mellom 125000 og 25000 da...

Synes den så ut som en gjennomsnitts import Bayliner, bra stand, noe småfiks, NY badeplatform. Motor allerede tatt ut. Drev medfølger. CE Ok.

GeirKS

Ja,men jeg syntes 125lange var en sprø pris da. For meg ser det ut som båten må snues på hue over søpplecontaineren,syntes slett ikke den ser mye bra ut.Men for 60 lange så blir de kanskje kvitt den.

Den Baylineren var mye værre en min, og det sier ikke lite. Her er det snakk om å kjøpe seg myyyyye arbeid, så stakkars den som begynner.

Var den CE godkjent òg?

Her er det jo bare skalet igjen, er det kun det som skal godkjennes? Hele båten må bygges opp igjen.

mvh

Kjelli, som ikke kjøper en til slik........

Sitat

Jeg la også inn bud på Skibsplast 19 og fikk mail tilbake at det var skivebom i denne omgang.

Videre synes jeg at Baylineren er priset helt ¤#%@.......tja det er jo bare og by. Er man ikke helt inne i "gamet" kan det være lett å se seg blind......eller for å si det på en annen måte:Det fødes en idi.. hvert minutt.

• 2 måneder senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...