Jump to content

Er denne overpriset?

Slagskibet

Recommended Posts

Denne er litt OT - men kan ikke dy meg. En Volvo V70 som selges av If står det:

Første gang reg. 23-09-03. 2401cm3 / 120KW. D5-Taxi Addition. AC/Klima, alufelger, antispinn, cruisecontroll, el-ruter, handsfree, regnsensor. Meget fin bakskade.

:crazy:

Det ligger også en King Cruiser 33 med Sviskader begge sider baug, svidd på rulle. Lurte på om den kanskje var fra brannen på Slemmestad. Hva er svidd på rulle?

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Hei. Har også vore inne å sett litt på IF si side, mellom anna på Kings Cruiser'n som ligg for sal der. Generellt er prisnivået høgt, objekta har lite informasjon. Inn i mellom kan det kanskje gå an å gjere OK kjøp?

Kings Cruiser'n ser ikkje så verst ut. Nye seil, ganske ny motor og rimeleg velstelt (på bileta...) 200.000 kr verkar ikkje å vere så galen pris for litt svidd gelcote. Problemet er at det ikkje går an å få full takstrapport, etter det eg har forstått av tidlegare innlegg. Er dette kun ein kosmetisk skade, kan det vere eit meget gunstig kjøp. Har varme vore så sterk at det er meir omfattande arbeid, så er det ikkje så gunstig.

Ser at det blir operert med ein reperasjonskostnad på ca 100.000 kr - det skulle tyde på at det er gelcoteskadar + ei ny rulle på rullesystemet til forseilet. Dersom det er tilfelle, så trur eg dette ikkje er

av dei verste prisane eg har sett.

Redigert av pinnebaat (see edit history)

Rulleforstaget er litt lettere "chrisp". DenER fra Slemmestad-brannen. Prisant er høy nok, men noen skal BY før den blir solgt for prisant..

Suzuki

Prisen er naturlegvis i høgaste laget, men som eit utgangspunkt OK. Dersom båten er grei elles, vil eit bud på ca 150.000 kr kanskje vere ein start - kanskje enno lavare dersom ein vil gamble litt!!

Dersom ein har høve til å gjere arbeidet sjølv, treng det ikkje bli så dyrt. Forstag er sjølvsagt ein kostnad.

Har elles sansen for denne båttypa. Langt i frå nokon racer, men solid og sjøsterk. Veit at enkelte av desse har vore litt utsatt for plastpest, så det bør sjekkast.

Prisnivået på dei er varierande. Men ein båt med nyare seil og motor vil nok ha eit prisforlangande på over 300.000 kr.

Vurderer du å legge inn bud Suzuki? Det blir vel ganske nøyaktig 3 fot det :lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...