Daev Startet 23.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 23.Februar.2011 Har knepping og slark i rattpumpe Wagner mod 701 i cabinpå min Halco 29 Offshore (har ute også). Er det noen som kjenner problemet og hva kan gjøres ? Har noen en slik liggende for salg? Kan ikke finne forhandler her i landet. Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 23.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2011 Luft i systemet; åpne luftinen på den høyeste pumpen(rattet) og drei stb/bb flere ganger til du får ut all luft. Etterfyll hydraulikkolje. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 24.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2011 Disse pumpene knepper/rykker når det er for lite olje på. Etterfyll mens du sveiver fra borde til borde. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 16.November.2011 Link til dette innlegget Svart 16.November.2011 Jeg har det samme problemet, og at de svetter litt, hva har du gjort med det? Jeg lurer på å skifte de ut til Sleipner sine. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.