Jump to content

Webkameraer langs kysten

Lars H.

Recommended Posts

Hei.

Tak for mange tips, er nå oppe i 59 60 kameraer langs kysten vår + 11 stk langs den svenske vestkysten og 10 kystkameraer i Danmark.

(se startinnlegget på denne tråden)

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Hei Lars H.

Her er det en link til web kamera på Vestrø Læsø.

Her ligger også en artig historie/rettsak om å bli gjenkjent på nett. Skikkelig humor og det synes godt på siden også :yesnod:

Link her

<{POST_SNAPBACK}>

Og jammen ble fyren dømt, gitt. Så nå spøker det for web-kameraer både her og der, ihvertfall i Danmark. Les sak i Politiken

Redigert av Fenix (see edit history)

Og jammen ble fyren dømt, gitt. Så nå spøker det for web-kameraer både her og der, ihvertfall i Danmark. Les sak i Politiken

<{POST_SNAPBACK}>

Kameraet går enda. Skal bli spennende å se hva han gjør når han har "sovet lidt oven på dagens strabadser" som han skriver på hjemmesiden. Også spennende å se om dette virkelig får konsekvenser for andre web-kameraer.
  • 4 måneder senere...

og idag så tar saken enda en ny vending og stormer mot nye høyder.

La ditt kamera ligge i vesken neste gang du besøker Danmark :lol:

Hjemmesiden til El Fix her

He-he. Han er ei skikkelig seig nøtt å knekke han dansken der gitt. Må jo være rimelig resurssterk også, som kan holde på med rettsaker sånn støtt og stadig.

Men jeg synes det er rart at kommunen kan holde på å rote med denne fillesaken. Må ligge noe mere bak. :confused: Er det noen i kommunen som har personlige interesser her eller?

Hjemmesiden har hatt bra med besøk ihvertfall: Telleren står på over 530000.... :eek:

He-he. Han er ei skikkelig seig nøtt å knekke han dansken der gitt. Må jo være rimelig resurssterk også, som kan holde på med rettsaker sånn støtt og stadig.

Men jeg synes det er rart at kommunen kan holde på å rote med denne fillesaken. Må ligge noe mere bak. :confused: Er det noen i kommunen som har personlige interesser her eller?

Hjemmesiden har hatt bra med besøk ihvertfall: Telleren står på over 530000.... :eek:

Han får god støtte i form av kontanter fra "venner".

Det ligger litt mere bak.................. men man bør jo skille klinten fra hveten og ikke blande.

Her diskuterer man jo tross alt et kamera, som det står tusen... milionvis av rundt om i verden.

• 2 måneder senere...

Hei.

Takk for tipset om Harstad. Oversikten er nå oppdatert med 5 bilder fra Harstad. Ellers er det slik at nye webkamera stadig dukker opp, og gamle forsvinner, midlertidig eller for godt. Spesielt vinterstid kan de være ute av drift over lengre tid. Tar en sjekk en gang i blant for å oppdatere listen. Synes selv det er artig å se hvordan været og aktivitet er rundt kysten. Og jeg tar gjerne imot nye tips, selfølgelig også fra innlandets vannveier der båtfolk ferdes! Er det ingen som vet om kameraer langs Mjøsa og Øyeren?

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...