Windy37GM Svart 26.November.2004 Link til dette innlegget Svart 26.November.2004 http://217.8.159.240/ Tenvik i Vestfjorden ved Tønsberg/Nøtterøy.... Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Lars H. Svart 26.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2004 Hei. Tak for mange tips, er nå oppe i 59 60 kameraer langs kysten vår + 11 stk langs den svenske vestkysten og 10 kystkameraer i Danmark. (se startinnlegget på denne tråden) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fenix Svart 5.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2005 Her er en artig link til web-kameraer. Neppe så ofte langs våre hjemlige kyster, men fine til vinterlig hjemmebruk. Sitér dette innlegget Link to post
sveno Svart 8.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2005 Her er link til camera der eg bur, Norheimsund Har fått nytt bryggeanlegg i fjor ,så ingen skal sei at det ikkje blir satsa på båtfolket i Norheimsund. mvh Sveno Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 8.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2005 Her er lokalt hos oss http://kvinnheringen.no/webkamera.asp Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Astor Svart 8.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2005 Har også sittet i godstolen og "kneppet" meg rundt kysten. Artig å se hvordan været har utviklet seg i dag. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fenix Svart 8.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2005 (redigert) Hei Lars H. Her er det en link til web kamera på Vestrø Læsø. Her ligger også en artig historie/rettsak om å bli gjenkjent på nett. Skikkelig humor og det synes godt på siden også Link her <{POST_SNAPBACK}> Og jammen ble fyren dømt, gitt. Så nå spøker det for web-kameraer både her og der, ihvertfall i Danmark. Les sak i Politiken Redigert 8.Juni.2005 av Fenix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
aaa Svart 9.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 Og jammen ble fyren dømt, gitt. Så nå spøker det for web-kameraer både her og der, ihvertfall i Danmark. Les sak i Politiken <{POST_SNAPBACK}> Kameraet går enda. Skal bli spennende å se hva han gjør når han har "sovet lidt oven på dagens strabadser" som han skriver på hjemmesiden. Også spennende å se om dette virkelig får konsekvenser for andre web-kameraer. Sitér dette innlegget Link to post
Sinus_nor Svart 9.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 Hva med Moss- Søly? Moss - Søly - Webkamera Sitér dette innlegget Link to post
ultra1 Svart 9.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 http://www.fjt.no/default.asp?page=3397〈=1 Web-kamera for måløy. Litt dårli bilde kvalitet i dag, mye regn og vind. Men er bra til vanli;) Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 20.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2005 Denne saken når nye høyder. Se på hjemmesiden. Må alle web kameraer i Norden fjernes nå? og idag så tar saken enda en ny vending og stormer mot nye høyder. La ditt kamera ligge i vesken neste gang du besøker Danmark Hjemmesiden til El Fix her Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 20.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2005 og idag så tar saken enda en ny vending og stormer mot nye høyder. La ditt kamera ligge i vesken neste gang du besøker Danmark Hjemmesiden til El Fix her He-he. Han er ei skikkelig seig nøtt å knekke han dansken der gitt. Må jo være rimelig resurssterk også, som kan holde på med rettsaker sånn støtt og stadig. Men jeg synes det er rart at kommunen kan holde på å rote med denne fillesaken. Må ligge noe mere bak. Er det noen i kommunen som har personlige interesser her eller? Hjemmesiden har hatt bra med besøk ihvertfall: Telleren står på over 530000.... Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 20.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2005 He-he. Han er ei skikkelig seig nøtt å knekke han dansken der gitt. Må jo være rimelig resurssterk også, som kan holde på med rettsaker sånn støtt og stadig. Men jeg synes det er rart at kommunen kan holde på å rote med denne fillesaken. Må ligge noe mere bak. Er det noen i kommunen som har personlige interesser her eller? Hjemmesiden har hatt bra med besøk ihvertfall: Telleren står på over 530000.... Han får god støtte i form av kontanter fra "venner". Det ligger litt mere bak.................. men man bør jo skille klinten fra hveten og ikke blande. Her diskuterer man jo tross alt et kamera, som det står tusen... milionvis av rundt om i verden. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Okei, dette er kanskje ikke langs kysten, men det er da ihvertfall fra et vann. Muligens litt OT dette, men jeg syns den var så tøff at jeg måtte ta den med. Vanningshull i Krugerparken i Sør-Afrika Innimellom stikker det en elefant, eller en flokk løver innom for å slukke tørsten og utveksle sladder. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
fredivar Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Hei Trudelutt, du mangler denne fra Helgeroa Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Hei. Takk for tips, Helgeroa er nå lagt inn. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Boywonder Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Fint med kamera. Men jeg foretrekker å se ut av stuevinduet... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Lars H. Svart 5.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Fint med kamera. Men jeg foretrekker å se ut av stuevinduet... Ikke jeg! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
giver Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Fint med kamera. Men jeg foretrekker å se ut av stuevinduet... HeiDet kunne kanskje være artig å dele gleden av utsikten med andre? mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Hei Det kunne kanskje være artig å dele gleden av utsikten med andre? mvh giver For min del vurderer jeg å sette opp et webkamera på taket hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Jeg skal ta et bilde for dere. Må bare vente på litt dagslys. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Actros Svart 6.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2006 Hei, ser at det kameraet du har lagt inn for Harstad ikke virket, men HER er en link som de virker på. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2006 (redigert) Hei. Takk for tipset om Harstad. Oversikten er nå oppdatert med 5 bilder fra Harstad. Ellers er det slik at nye webkamera stadig dukker opp, og gamle forsvinner, midlertidig eller for godt. Spesielt vinterstid kan de være ute av drift over lengre tid. Tar en sjekk en gang i blant for å oppdatere listen. Synes selv det er artig å se hvordan været og aktivitet er rundt kysten. Og jeg tar gjerne imot nye tips, selfølgelig også fra innlandets vannveier der båtfolk ferdes! Er det ingen som vet om kameraer langs Mjøsa og Øyeren? Lars H. Redigert 6.Januar.2006 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
prin435 Svart 6.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2006 Ta en titt å se om du mangler noen. http://web.telia.com/~u85529234/ Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
prin435 Svart 6.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2006 Regner med at du har sette denne linken. http://www.webkameraerinorge.com/webcams.php Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.