sveini 95 Startet 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2011 eg fant noen marker i båten dette er tatt bakre vegg på styrbord side dette er tatt på styrbord side lengst bak begge bildene er tatt inni lasterommet kan dette være nummeret på båten? og hvilket nommer mener dere det er? Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Jeg har et nummer inngravert i kjølsvinet. Det er registreringsnummeret i skipsregisteret, men ditt var veeeldig kort da. Jeg husker ikke mitt i farta, men mener det er tre bokstaver og tre tall. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
sveini 95 Svart 27.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 det ser ut som ei plate som er støpt inn når båten ble lagd. så rg tenker på om det kan være hvilket produksjons tall den har.. men då tenker eg på kortid min er lag hvilket nummer den er... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.