BAN Startet 1.Mars.2011 Del på Facebook Startet 1.Mars.2011 (redigert) Båten min klarte å slite seg, og ble liggende å stange mot en pullert. Dette førte til at den fikk masse hakk og skraper. Hvordan går jeg frem for å fikse dette? Regner med at det må bli varmere i været før jeg kan reparere det? Er det noe jeg kan gjøre nå for å få det til å se penere ut? All skaden er over vannlinjen, så jeg kan fikse det mens den er på vannet. Er helt blank på dette... Redigert 1.Mars.2011 av BAN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 1.Mars.2011 Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Gelcoat sparkel. selges på biltema og på maritim, og de fleste andre steder der de selger båtutstyr/Båtlakk Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 1.Mars.2011 Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Ta et SØK etter tidligere tråder om dette her på BP, så finner du mye lesestoff og mange tips. Sitér dette innlegget Link to post
BAN Svart 1.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Skal søke litt rundt... Er det noe jeg kan gjøre akkurat nå for å få det til å se penere ut? Det er sikkert en måned til temperaturen er høy nok til å jobbe i. Det ser rimelig stygt ut slik det er nå. Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 1.Mars.2011 Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Kan kanskje hjelpe kyndige medlemmer om de får se et bilde av skaden. Men uansett er det greit å gjøre rent "sårene" med Aceton og gi en omgang med polering som en midlertidig beskyttelse. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.Mars.2011 Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Ja, legg inn et par bilder, så vi ser bedre. Der ripene er små/grunne, kan du med fordel frese skaden så den blir dypere. Da sitter den nye gelcoaten bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.