Keiko123 Startet 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2011 Hei igjen! Har tenkt å lage dør til bad/toalett rommet i skøyta. Er det noen som har noen linker til sider på nettet med tips? Tenkte å lage den i hel teak siden jeg har en del teak (13mm) gulvbord liggende. Takker for alt av tips:-) Sitér dette innlegget Link to post
Keiko123 Svart 1.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Tenker også på å bruke furu som speil. Blir jo limt med west system og etterpå oljet og lakket. Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Vet ikke om jeg ville valgt furu som speil... det betyr at det skal være relativ tynn ved og furu beveger seg en del ved opptak av fuktighet... i motsetning til teak. Tror det lett kan bli sprekker. Jeg ville brukt marine kryssfiner, burde bli penere kombinasjon også... Egil Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
M/S Bastard Svart 2.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2011 Speilene bør heller ikke limes, dette for at det skal kunne bevege seg Jeg har lagd dør engang, her er riktignok alt i furu. Freste not i alle deler som speilene står løst i. Ikke den flotteste døra, men mitt første forsøk på dør Sitér dette innlegget Link to post
Keiko123 Svart 2.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2011 Hei! fin dør! Var faktisk inne i går å så på tråden hvor du lagde døren:-). Er inne i tenkemodus hvordan jeg skal lage døren. Men heller på teak ramme og speil i teakfiner. Har både teak og furu liggende så man får se. Takk for tips. Dette er ett utrolig bra forum for oss galninger;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.