Throphy 2352 Startet 19.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2004 Jeg skal trekke kabinen med 3 mm x-finer med skottrekk. Kabinen er skummet ca 5 cm som isolasjon. Mitt spørsmål er som følger: Bør x-fineren behandles på baksiden på noen måte? I såfall med hva? Kanskje noe soppdrepende? Bør det være noe mellom skummet og platene? Takknemmelig for alle svar Hilsen Arve Sitér dette innlegget Hilsen Arve Link to post
joelle Svart 19.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2004 Hei Arve, jeg gjorde det samme i min gammle båt i 2003. det tipset jeg fikk var att jeg blandet olje med en liten del sopp dreper og smurte på baksida. Du har ju alltid lite kondens i båten og fineren vil kunna trekke til seg litt hvis den står helt ubehandlet. Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 19.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2004 Du bør gjøre det, nettopp for og sikre deg mot fukt/råteskade på sikt. Du bør grunnre med nor tynt. owatrol D1, eller visir som er en kjempe grunning om du skal bruke maling! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.