Jump to content

utskiftning simrad ce42 på olavipp, hva annet kan passe?

andersb

Recommended Posts

har brukt kvelden til å søke rundt, eneste enhetene som vil passe inn i original brakett er lowrance hds-10 og garmin 4010, har lite plass i høyde, og både garmin 7012 og raymarine E120w, simrad nse12 er vesentlig høyere enheter.

lowrance har etter det jeg skjønner innebygget ekkolodd modul, samt gps, vil det bety at min giver for ekkolodd kan brukes videre?

...finnes det noe billig litt nyere brukt som kan passe inn i olavippen og har identiske festemål? og går mot allerede eksisterende kontakter og ekkolodd.

Hva med å se etter en brukt CX44? Den burde vel gå rett ned i hullet?

Har sett flere rimelige av disse på Finn.

Med siste software-versjoner er denne fullgod med det meste når det gjelder kart-, ekkolodd-, radar- og nettverksfunksjoner,

selv om hastigheten ved zoom, osv selvsagt ikke konkurrerer med dagens modeller.

SunView-skjermene er veldig gode i sol- og dagslys.

Du får ikke 3D-kart, AIS eller tilkobling til tv og video hvis det er viktig,

men du kan bruke CMap-Max kart og de nyere Wide- og MegaWide-brikkene med utvidede kartområder.

CX44 er stort sett levert med ekkolodd- og radarmodul ferdig innebygget, dvs at dette er plug-and-play hvis du ønsker dette.

Redigert av Phoebe (see edit history)

sett etter brukt cx44 da den er identisk og kan benytte alle org plugger, er ingen tilsalgs i norge, tyskland, england eller usa akkuratt nå, en medlem her hadde akkuratt en tilsalgs men da visste jeg ikke min hadde død. har lagt ut autosøk på finn og ebay i ymse land for å fange de opp.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...