Beech Startet 2.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2011 Hei. Kjapt spørsmål: Hva bruker jeg for å feste glass i aluminiumsramme? (vindu til liten seilbåt) Sika, Tec 7? Men, hvilken? B Sitér dette innlegget Link to post
Big Bajas Svart 2.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2011 Uten tvil - Tec7 Sitér dette innlegget Mvh Big Bajas Moonraker - the mother of all modern cabincruisers Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2011 Tec 7 ja! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
jsw Svart 3.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 Hadde sikkert vært kjekt med litt Tc7 i båten, sånn i beredeskap. Noen som vet om denne finnes på tube for å slippe å ha en hel patron liggende? Sitér dette innlegget Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! (Pippi Langstrømpe) Link to post
Flybridge Svart 3.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 Hadde sikkert vært kjekt med litt Tc7 i båten, sånn i beredeskap. Noen som vet om denne finnes på tube for å slippe å ha en hel patron liggende? Ja - Tec7 finnes i små tuber. Iallefall her i byen. Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.