Volvomekanikeren Startet 3.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2011 Kan lakk på noe som helst måte ødelegge batteriene? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
beauty of aqua Svart 3.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 kansje viss du heller det oppi istedenfor destilert vann Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Volvomekanikeren Svart 3.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 Hehe, nei! Jeg tenker på lakk utvendig. Vil det ha noe og si for batteriet? Det finnes jo forskjellige ting som blir ødelagt/svekkes ved kontakt med lakk/sprit-tusj... Så det kan altså ikke skade batteriet? Tenkte og gi de et nytt utseende hehehehe Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Worry II Svart 3.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 Hehe, kult ! Jeg hadde ikke vært redd for å lakke mine, Sjømann ! Det er ikke så mye sprit i lakken at det ødelegger plasten ! Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 3.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 nais Men då får eg se hva jeg får gjort då, kan hive innpå noen bilder her etterpå, og nei, jeg har ikke fritidsproblemer, men det er ingenting og gjøre på idag, så jeg får gå ut i garasjen og leke meg litt Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Power by Yanmar Svart 3.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 (redigert) Når jeg har kommet så langt at det eneste som står igjen er å lakke batteriene, så skal jeg være fornøyd Men det er sikkert mulig å lakke dem i alle mulige farger Redigert 3.Mars.2011 av Power by Yanmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 3.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 Hehe, har egentlig mye eg skulle gjort, men det går i maling, pussing og beising av treverket i båten, men det må bli litt temperatur først... Lakkerte ene batteriet ''Yanmar Grå''.... Får hive noen bilder innpå når jeg har tørket vekk litt rennemerker som rant innunder teipen jeg brukte for og merke av ''mønsteret'' Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Worry II Svart 4.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2011 Lakkerte ene batteriet ''Yanmar Grå'' Så kult ! Kanskje ikke like snasent med VP-grønt tror jeg dropper det Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 4.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2011 heheh, kunne jo blitt fett det Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
retro 32 Svart 4.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2011 Mulig at lakk forårsaker krypestrøm Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 4.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2011 Det er vel større sjans for at batteriet ødelegger lakken enn omvendt. Flassede lakkerte batterier er vel langt styggere enn ubehandlede vil jeg tro. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
zandi Svart 4.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2011 Hei Lakk gjør ingenting med batterier . Husk at ikke lakkere batteri pooler og ledninger som kobles til og er ikke isulert . Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 6.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2011 Slik ble det, og slik blir det FØR: ETTER: Liten artig forandring Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.