M/S AIOLOS Startet 4.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 4.Mars.2011 Jeg skal trekke til med moment ymse bolter på min Yanmar 4JH-HTE, deriblant toppen. Jeg har bruk for Nm moment men i de forskjellige lektyrer som omhandler denne motoren står det enten kpm eller andre utrykk. Er det noen som kan hjelpe meg med dette ?? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 4.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2011 Det ligger vel omregnings-tabeller her på nettet div. steder, så hvis du leter på google, så skulle dette være greit og finne frem til. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 4.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2011 Ok, og takk for svar. Da blir det nok en orden. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 4.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2011 1 Nm = 0.101971621 Kpm Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Ingar Svart 4.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2011 https://baatplassen.no/i/index.php?app=ccs&module=pages§ion=pages&folder=/kalkulatorer&id=17 Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 4.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2011 Her ble det orden i sakene. Takk for hjelpen, har allerede takket være dere fått på meg sko og på vei ut i garasjen for å feste det som skal festes med riktig moment. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 5.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2011 Takket være hjelp fra dere har jeg nå fått montert toppen og andre vitale deler på skikkelig vis. Her går det unna. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 5.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2011 Nå er motor så godt som ferdig montert og behørig dokumentert fra a til å, bare synd at jeg ikke får til dette med å legge ut bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 6.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2011 Se her. Er det noe du er usikker på ifm å legge ut bilder så spør i den tråden, sikkert mange andre som lurer på det samme.. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 6.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2011 Takk for den Ingar, nå skal jeg ta meg i sammen som ungdommene i heimen ynder å si. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.