Arild81 Startet 5.Mars.2011 Del på Facebook Startet 5.Mars.2011 Jeg skal montere tv i båten og er på jakt etter en antenne som ikke er for stor, men som er godt brukenes. Lurer litt på Glomex Vega Noen som har prøvd den? Eller har noen andre gode forslag til antenne? Skal kun ha Rikstv nrk 1 2 og 3. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.Mars.2011 Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 jeg byttet min gammle antenne, og testet en del, blant annet glomax, har nå en fra biltema, billig, og funker skikkelig godt.. mye bedre dekning en min gammle fra fischer.. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 5.Mars.2011 Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 Hadde en tråd hvor jeg spurte om det samme for en tid siden, uten særlig respons. Her er sitat av svaret jeg fikk fra Seatronic: Har ikke testet så mye på VHF, men TV modellen anbefaler vi ikke.. Mye bedre signal med V9125Plus Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 5.Mars.2011 Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 (redigert) Glomex Vega. Tenkte selv på den, men har droppet den etter mye negativt å høre. Hvilken bra antenne er det Ida Marie III bruker fra Biltema ? Jeg har brukt den billige inneantennen fra Biltema med bra resultat, men skulle gjerne hatt noe mer fastmontert. Redigert 5.Mars.2011 av Haba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 5.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 (redigert) Hadde en tråd hvor jeg spurte om det samme for en tid siden, uten særlig respons. Her er sitat av svaret jeg fikk fra Seatronic: Har ikke testet så mye på VHF, men TV modellen anbefaler vi ikke.. Mye bedre signal med V9125Plus syns V9125plus blir så svær på en 25 fots båt. Ser nesten litt rart ut.... Men en fast antenne er å foretrekke. Disse så ikke så dumme ut, hvis de funker da vel og merke. DVB-T bilantenne Utendørs DVB-T antenne Redigert 5.Mars.2011 av Arild81 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 23.November.2018 Del på Facebook Svart 23.November.2018 Noen som vet om Glomex V9125PLUS kan brukes til DAB+ Den er fra 2010.... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.November.2018 Del på Facebook Svart 23.November.2018 I og med at den er oppgitt med: FREQUENCY RANGE40/890 MHz vil den dekke både FM og DAB båndene. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
alidal Svart 23.November.2018 Del på Facebook Svart 23.November.2018 Takker! Da vil jeg forsøke det når jeg har fått tak i DAB+modul til radioen.. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.November.2018 Del på Facebook Svart 23.November.2018 Jeg bruker min Glomex Thalita til både TV, FM og DAB og det funker utmerket. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
alidal Svart 27.November.2018 Del på Facebook Svart 27.November.2018 Sendte spørsmålet til Seatronic også og her er svaret: Sitat Det er kun de nye tv antennene som kom tidligere i år som har integrert dab antenne. Så den kan ikke brukes mot Fusion sin dab modul. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 27.November.2018 Del på Facebook Svart 27.November.2018 Dette er feil, til og med de eldre antennene dekker også uhf båndet og er oppgitt 40-890 Mhz. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.