HansT Startet 5.Mars.2011 Del på Facebook Startet 5.Mars.2011 Hei. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en rimelig septiktank som kan passe i baugen eller under benk i kabin til sollux24 AC? Har bare funnet tanker som er firkantet og alt for stor... Hansi_ Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Mars.2011 Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 Plastinvent har alle former og Fasonger! Se på hjemmesiden dems Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 5.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 se der ja Vet du om det er no prisliste på de eller må jeg ringe de for å få pris? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Mars.2011 Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 Jeg fikk en prisliste på messa i fjor, og mener at det er det på nett også. Jeg betalte under 4000; for 150 liters septiktank. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 5.Mars.2011 Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 Tror du må kontakte de. De er veldig hjelpsomme der i gården. Jeg handlet en 130 liters tank derfra for en liten stund siden. En rektangulær sak, påmontert stusser, tankgiver og instrument. Betalte ca 3500 inkl frakt. Synes ikke det var så ille. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Mars.2011 Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 (redigert) Jeg fikk også et godt inntrykk av dem. Alt gikk på skinner fra bestilling til levering Redigert 5.Mars.2011 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Coast Svart 5.Mars.2011 Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 NOPRO på Notodden kan kanskje hjelpe? Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
litt peiling Svart 5.Mars.2011 Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 har en plastinvest 100 liter "ny" som du kan få billig. Ubrukt selfølgelig.På montert 3 stk flenser 38mm Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 6.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2011 hei. ja kan du sende meg en im på pris? Åssen form har tanken`(firkantet,trekantet el.) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 6.Mars.2011 Del på Facebook Svart 6.Mars.2011 Du kan eventuelt støpe inn en egen tank i glassfiber. Da får du utnyttet all plass. Du må bruke epoxy/polyester for næringsmiddler(eller noe slikt med næring, om jeg husker rett). Jeg leste det i e bok engang. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.Mars.2011 Del på Facebook Svart 6.Mars.2011 Men vil du virkelig ha den inni kabinen? Er det ikke fare for lukt? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
HansT Svart 6.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2011 ja kan jo støpe en selv,men har ikke så mye erfaring med slikt så trur kanskje det er best å kjøpe en..hehe...vis ikke det er noen her som kan gjøre jobben for meg for en billig penge..hehe... Polarn : er ikke no fare for lukt i kabinen vis en har en tank som er beregnet for septik,må jo ha lufting ut..hehe...eneste plassen jeg har for septik er inne i kabin,da det ligger vann og diesel tanker ute under dørk,så da minker det på plass der...hehe... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 6.Mars.2011 Del på Facebook Svart 6.Mars.2011 ja kan jo støpe en selv,men har ikke så mye erfaring med slikt så trur kanskje det er best å kjøpe en..hehe.. Både billigere og enklere å støpe inn tank selv. Det er ikke så vanskelig å støpe heller. Du lærer det fort Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 6.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2011 ja er nok billigere og sånn,men litt skeptisk på å støpe inn en tank selv. må vel ha en litt spesiell polyester og sånn med tanke på lukt vel? også må en vel "male" den med no innvendig for at den ikke skal trekke vann.. trur det blir litt mye greier i forhold til hva jeg har tid til.. må reparere en del ting bak på båten etter at forrige eier gikk på skjær og fikse noen unormale løsninger på ting(som å feste ett batteri med byggskum for eks.)hehe... Menne vis noen har en tank som de ikke har brukt for så bare si i fra! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.