Jump to content

Sollux24ac, septiktank som passer i baugen el. under benk i kabin?

HansT

Recommended Posts

ja kan jo støpe en selv,men har ikke så mye erfaring med slikt så trur kanskje det er best å kjøpe en..hehe...vis ikke det er noen her som kan gjøre jobben for meg for en billig penge..hehe...

Polarn : er ikke no fare for lukt i kabinen vis en har en tank som er beregnet for septik,må jo ha lufting ut..hehe...eneste plassen jeg har for septik er inne i kabin,da det ligger vann og diesel tanker ute under dørk,så da minker det på plass der...hehe...

ja er nok billigere og sånn,men litt skeptisk på å støpe inn en tank selv. må vel ha en litt spesiell polyester og sånn med tanke på lukt vel? også må en vel "male" den med no innvendig for at den ikke skal trekke vann.. trur det blir litt mye greier i forhold til hva jeg har tid til.. må reparere en del ting bak på båten etter at forrige eier gikk på skjær og fikse noen unormale løsninger på ting(som å feste ett batteri med byggskum for eks.)hehe...

Menne vis noen har en tank som de ikke har brukt for så bare si i fra!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...