Astor Startet 19.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2004 Har sendt alle putene, ute, foran og i akterlugaren til Bente i Sandvika for omtrekking. Puter med jordslag mm skal nå fremstå som nytt. Det samme gjelder de brune skaitrekkene som er skrudd fast innvendig på veggene. Når det gjelder førerstolen så er dette en 1 1/2 seter. For stor for en person og for liten til 2. Ønsker meg en førerstol som jeg kan sitte godt i, uten å passere 5 lapper. Noen som har et godt forslag til en førerstol? Har sett på Jens Sagens sitt sortiment. Må opp i 7 lapper for en god skipperstol. Det blir litt mye, syntes jeg. Her er et bilde fra hvordan Elwaroen så ut når vi overtok den. Passasjersete er nå fjernet til fordel for en langbenk på babord side. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Amorosa Svart 19.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2004 Har delvis samme problem som deg, måtte trekke om alle seter ute, men måtte også ha ny skumgummi. Sliten etter 18 år. Fant ut at omtrekking ikke ble lønnsomt, da jeg fikk et tilbud fra Nidelv på alle seter og puter m/solsenger for 15,000. Dyrt, men alt i alt en hyggelig pris. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 19.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2004 Hei Inge, se under salg. Jeg har stol, toseter for salg kom med bud så skal vi se, (hvis fargen er den rette...... Stolen er som ny !!)men jeg antar da at du vil ta uten sokkel i såfall ??? Nå er vel ikke dette rette forum men..... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.Oktober.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2004 Bente tok 17.500.- for 14 puter forrut, 5 puter ute og fire i akterlugaren. Med i prisen var omtrekk av skaien ute. Spanderte på oss ny skumgummi i forpiggen hvor vi ligger. Stoff både ute og inne. Er lei av å bli klam i rompa når varmen står på. De bruker et stoff som heter Sunbrella, et tynnere kallesjestoff. Det koster å være kar. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 19.Oktober.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2004 Hei Inge, se under salg. Jeg har stol, toseter for salg kom med bud så skal vi se, (hvis fargen er den rette...... Stolen er som ny !!)men jeg antar da at du vil ta uten sokkel i såfall ??? Nå er vel ikke dette rette forum men..... Jeg har sikkert utrykt meg klønete, men jeg har to 1 1/2 setere og ønsker meg en skipperstol som er en 1-seter. Med litt høy rygg. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Amorosa Svart 19.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2004 Jeg har sikkert utrykt meg klønete, men jeg har to 1 1/2 setere og ønsker meg en skipperstol som er en 1-seter. Med litt høy rygg. Hvis jeg bestemmer meg for å bytte i vinter så vil 2 stoler bli tilsalgs for en billig penge. Du kan se de på hjemmesiden min under "teknisk" og "utbedringer 2004/05" Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 19.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2004 Jeg har sikkert utrykt meg klønete, men jeg har to 1 1/2 setere og ønsker meg en skipperstol som er en 1-seter. Med litt høy rygg. Heller kanskje meg som ikke leste ordentlig ?? Ring Industrisøm AS i Arendal i morgen, de pleier såvidt jeg kjenner til sette ned prisene på deres stoler på høsten, og har noe utvalg. En bekjent kjøpte der for en måneds tid siden og virker fornøyd.... Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 19.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2004 Jeg synes denne stolen så fin ut, kanskje ikke 5 lapper. Men den ser fin ut... Sitér dette innlegget Link to post
Anders L Svart 20.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2004 Ja prøv seasite. Kjøpte 2 stoler fra de i våres. Er veldig fornøyd. Fant ikke noen som var billige. Virker som det er bra kvalitet på de også Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.