Jump to content

Ny førerstol til Elwaroen

Astor

Recommended Posts

Har sendt alle putene, ute, foran og i akterlugaren til Bente i Sandvika for omtrekking. Puter med jordslag mm skal nå fremstå som nytt. Det samme gjelder de brune skaitrekkene som er skrudd fast innvendig på veggene.

Når det gjelder førerstolen så er dette en 1 1/2 seter. For stor for en person og for liten til 2. Ønsker meg en førerstol som jeg kan sitte godt i, uten å passere 5 lapper.

Noen som har et godt forslag til en førerstol?

Har sett på Jens Sagens sitt sortiment. Må opp i 7 lapper for en god skipperstol. Det blir litt mye, syntes jeg.

Bilde

Her er et bilde fra hvordan Elwaroen så ut når vi overtok den. Passasjersete er nå fjernet til fordel for en langbenk på babord side.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Har delvis samme problem som deg, måtte trekke om alle seter ute, men måtte også ha ny skumgummi. Sliten etter 18 år. Fant ut at omtrekking ikke ble lønnsomt, da jeg fikk et tilbud fra Nidelv på alle seter og puter m/solsenger for 15,000. Dyrt, men alt i alt en hyggelig pris.

Bente tok 17.500.- for 14 puter forrut, 5 puter ute og fire i akterlugaren. Med i prisen var omtrekk av skaien ute. Spanderte på oss ny skumgummi i forpiggen hvor vi ligger. Stoff både ute og inne. Er lei av å bli klam i rompa når varmen står på. De bruker et stoff som heter Sunbrella, et tynnere kallesjestoff.

Det koster å være kar.

Hei Inge, se under salg. Jeg har stol, toseter for salg kom med bud så skal vi se, (hvis fargen er den rette...... Stolen er som ny !!)men jeg antar da at du vil ta uten sokkel i såfall ???

Nå er vel ikke dette rette forum men.....

Jeg har sikkert utrykt meg klønete, men jeg har to 1 1/2 setere og ønsker meg en skipperstol som er en 1-seter. Med litt høy rygg.

Jeg har sikkert utrykt meg klønete, men jeg har to 1 1/2 setere og ønsker meg en skipperstol som er en 1-seter. Med litt høy rygg.

Hvis jeg bestemmer meg for å bytte i vinter så vil 2 stoler bli tilsalgs for en billig penge.

Du kan se de på hjemmesiden min under "teknisk" og "utbedringer 2004/05"

Heller kanskje meg som ikke leste ordentlig ??

Ring Industrisøm AS i Arendal i morgen, de pleier såvidt jeg kjenner til sette ned prisene på deres stoler på høsten, og har noe utvalg. En bekjent kjøpte der for en måneds tid siden og virker fornøyd....

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...