Sjøogvind Startet 7.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2011 (redigert) Er det halvfabrikatbåter? På forhånd takk. :) Redigert 7.Mars.2011 av baatfjoms (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 7.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2011 (redigert) Det står endel om Taule her. https://baatplassen.no/i/topic/3474-grimsoey-26/ men kanskje mest om 26 foteren. Velkommen til Båtplassen Redigert 7.Mars.2011 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 7.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2011 Takk skal du ha Bøljan. :) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 7.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2011 Jeg hadde selv en Grimsøy/Taule 26 på midten av 80 tallet som var bygd som motorseiler, bra båt med god plass og god sjøbåt. Kjenner flere som kjøpte halvfabrikat, 28 og 32 fot disse ble bygget som sjark. De hadde også samme gode erfaringene med Taulebåtene. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 7.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2011 Takk for svar. Da blir det nok en Taule. :) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 8.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2011 Taule 21 er en grei nok båt, men den er rank. " moderne 21" båter er nok mye stødigere enn denne. Et tradisjonelt sjekte skrog. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 8.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2011 Taule 21 er en grei nok båt, men den er rank. " moderne 21" båter er nok mye stødigere enn denne. Et tradisjonelt sjekte skrog. I det prisleiet jeg er i er nok en Taule det ypperste jeg kan finne. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.