Holmabåten Startet 8.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2011 er en del kondens under madrassene i båten. Er det noen som har hatt samme problemet og funnet en god løsning eller prøvd Airmax under madrasser om det virker Link Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 8.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2011 Det vanligste er vel å bore hull i finerplatene under madrassen = ventiasjon. Jeg har ikke det samme problemet selv, men så er det god utlufting i alle mine skott slik at det ikke er så stor temperaturforskjell og dermed ingen kondens. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Frittalande Svart 8.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2011 Scan Aprima har i fleirfoldige år forhandla underlagsmatter til båt-/hytte-/caravanmadrasser. Desse mattene er noko ala det stoffet ein finn på sida inn mot ryggen på mange moderne ryggsekkar. Stoffet fungerar utmerket godt (på ryggsekkane i alle fall). Nei, eg jobbar ikkje for Scan Aprima. Sitér dette innlegget Evrybody can be tough.... .........in a distance..! -FDU2- Link to post
gunped Svart 8.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2011 I Bavariaen var vi veldig plaget med fukt under madrassene i alle lugarene.Jeg kjøpte Airmax og skar til,problemet var borte.Tørt og fint i to sesonger nå.Broderen hadde samme problemet i sin Viknes 1030.På min varme anbefaling kjøpte også han Airmax,det hjalp ikke i det hele tatt,like vått og ekkelt.Forklaring?ingen aning. Sitér dette innlegget Link to post
Holmabåten Svart 8.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2011 Han har vel kansje en lekkasje da. Min er skikkelig våt når madrassene ligger der og når de er tatt vekk er det trørt og fint. må finne noe å ligge under slik at det blir litt sirkulasjon på luften Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 8.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2011 Jeg hadde også Airmax i vår Saga 35, det fungerte helt ok. Ingen kondens på lengre turer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.