RSL Svart 8.Mars.2011 Del på Facebook Svart 8.Mars.2011 Det er friskt, Det er uttrykket jeg bruker om badevannet når det bare er 21+ og har vestlendinger og nordlendinger på besøk *knis* Men det er klart... de foretrekker jo regn, liten kuling med 9 grader og badevann på rundt 14 grader. Det er godt vi er forskjellige, selv om jeg ikke alltid tror dem om de påstår at de trives med været. Har forresten akkurat sett kveldsnytt og er rystet over dekningen av orkanenen vestpå. Jeg som gledet meg til å se naturkrefter i sving, ble dypt skuffet. Bare drap, krig og fotball. ikke en dritt om moder natur som viser muskler. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Volvomekanikeren Svart 10.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2011 Nå har vi hatt alle sessonger på 2 dager..... Orkan, Regn, Snø, Sol....... Hvaaaaa iiii Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Baywatch Svart 10.Mars.2011 Del på Facebook Svart 10.Mars.2011 Ikke så uvanlig på denne tide av året Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 10.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2011 nei, det er vell ikke det... Men syntest vi kan få litt fint vær snart Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Baywatch Svart 10.Mars.2011 Del på Facebook Svart 10.Mars.2011 Derom er vi hjertens enige Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 10.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2011 hehehehe, flott Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Kire Svart 11.Mars.2011 Del på Facebook Svart 11.Mars.2011 Ser yr (ør) melder ganske greit med uvær/vind nå, men 4 stk Sealine båter er på vei nedover fra Haugesund i dag og var innom Egersund for 3kvarter siden og gikk ut videre til Kristiansand nå! Sitér dette innlegget Link to post
sjømann1980 Svart 26.Desember.2011 Del på Facebook Svart 26.Desember.2011 har akuratt samme problemet med min på på kalesjen. dårlig patent !!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.