FM 8-12 Startet 8.Mars.2011 Del på Facebook Startet 8.Mars.2011 Som tittel sier: http://baatnorge.freeforhosting.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Lazy Svart 8.Mars.2011 Del på Facebook Svart 8.Mars.2011 ja den siden var jo fersk Blir nok tatt god imot her på BP Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 8.Mars.2011 Del på Facebook Svart 8.Mars.2011 Dette var jo et rimelig blankt ark foreløbig , det å kalle det for en maritim side er vel en tungvint måte å presentere Broderns visjon for BP på, men ja den er jo maritim Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 8.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2011 Er det bror din som har laget siden? Isåfall ser det ryddig å bra ut Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 9.Mars.2011 Del på Facebook Svart 9.Mars.2011 Hva har dette forumet som ikke BP allerede har? Ser ikke helt vitsen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
haugi Svart 9.Mars.2011 Del på Facebook Svart 9.Mars.2011 Tok helt av den siden der, tror jeg holder meg til BP i framtiden også Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 9.Mars.2011 Del på Facebook Svart 9.Mars.2011 Hva har dette forumet som ikke BP allerede har? Et meget godt poeng... jeg vil mene at baatplassen.no har noe som det nye forumet ikke har, nemelig mange medlemmer og mange innlegg, hvilket den referete siden ikke har så mye av.. Dette blir litt for dumt med mange små båtforumer.. Norge er et lite land, og enhver med båtinteresse trenger ikke lage sitt eget forum. Men det er min mening... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
index Svart 9.Mars.2011 Del på Facebook Svart 9.Mars.2011 Alt for mye oppdeling. Håpløst å få med seg nye emner på den måten... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
GunR Svart 9.Mars.2011 Del på Facebook Svart 9.Mars.2011 Nettet er fullt av forum som bare står og visner. Samme hva en prøver å finne ut noe om, så dukker det opp et forum fullt av tråder som ingen har svart på. En av tingene som gjør baatplassen.no så bra, er at det er mange brukere, og mange svarer når noen spør! Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 9.Mars.2011 Del på Facebook Svart 9.Mars.2011 Hadde vi ikke et par hundre spenn i året til eget domene??? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.