TPBS-277 Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 Ja ja,5 knop blir vel lite interesant og overholde om jeg skal på fjorden med jolla tenker jeg.I den farten har jeg knapt styrings fart og det er en dårlig kombinasjon sammen med en fjord full av småbåter i alle retninger. Sitér dette innlegget Link to post
Biscaya Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 Her er link til dokumentet som har kart for kommunene på strekningen Risør - Lillesand Sitér dette innlegget Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
BowFreak84 Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 Hva med å begynne å kjøpe båter som står i forhold til der man normalt ferder? Her i område passer jo sjekte veldig fint :) PS: Om dere ikke lagg merke til det, så var dette en post for og provosere litt :P Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.