SØRLAND Startet 12.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2011 Hei er det noen som kan tipse om tlf nummere til los ,rednigskøyte eller andre som har nærmeste info om is langs kysten .Langesund -Manda Sitér dette innlegget Link to post
mats_S Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 kystverkets sine nettsider, under ismeldinger! mvh mats s Sitér dette innlegget Link to post
SØRLAND Svart 13.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 hei takker for info enkelt å finne fram. skal hente en båt nå i morgen i grenland og gå til mandal Sitér dette innlegget Link to post
mats_S Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 skal samme veien i morgen jeg og, brevik--> kr.sand med taubåt og slanger på slep. mvh Mats Sitér dette innlegget Link to post
SØRLAND Svart 13.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 he,he,he morsomt vi starter ca 1700 ,passerer jeg en taubåt kan jeg gjerne rope på deg på vhf´n antar vi legger til ro i langesund og startet etappen i dagslys tirsdag,men vi ser deg nok undervegs Jobber du da for BB Sitér dette innlegget Link to post
mats_S Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 Det blir vel avgang fra piplife på sjerkøya på eftermiddagen. jobbet par år for bb og, men nå er jeg på styrmannskolen og tar noen ekstraturer for Kragerø Sjøtjenester når det passer inn. handla båt da eller? mvh mats s Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 14.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2011 SØRLAND skrev On 13.3.2011 at 21.07: he,he,he morsomt vi starter ca 1700 ,passerer jeg en taubåt kan jeg gjerne rope på deg på vhf´n antar vi legger til ro i langesund og startet etappen i dagslys tirsdag,men vi ser deg nok undervegs Jobber du da for BB Hei har du kjøpt Nimbus`n til Ole og Kari fra Skien?? Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 16.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2011 Hm, ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.