EIK Startet 12.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2011 Hei igjen. Lenge siden jeg har vert aktiv i forumet nå , men det er håp for alle, har faktisk vært innom forumet en gang iblant, koser meg med det. Har faktisk kjøpt meg ny båt som jeg skal hente neste uke :) Går fra en amerikaner til en norsk ..... båt. Skorgenes sonic 335 som kansje kan måle seg med Baylineren, ikke vet jeg for jeg har hatt gjempegode erfaringer med baylineren. Skal hente båten på tirsdag og er veldig spent på om dette blir en opptur eller om det har vært like godt å ha den jeg har(ennå) I alle fall så kribler det som det skal i kroppen før vi skal hente ny båt. Hva tror dere,blir det opptur eller ? EIK Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 12.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2011 Hei Eik. Først og fremst så gratulerer med ny båt. Husker dine innlegg tildliger om hvilket valg du skulle ta. Skorgenes er uansett en flott båt. Så til ditt spørsmål så kan det jo ikke være tvil. Du må bare glede deg noe helt enormt. Vil jo alltid være slik at man husker tilbake til alle de gode episodene du har hatt med den gamle båten men så har du / dere tatt et valg om å skifte ut den gamlebåten og da vil jo selvfølgelig en ny båt bare være en rå nytelse over en lengre periode. Vi har selv kjøpt båt i høst men har ikke hatt gleden av å kjøre den enda da den er vinterlagret på land et par timers kjøring unna her vi bor. Har derimot være og besøk den sammen med mange kanner kaffe og må jo bare si at for hver gang jeg er i båten så er bygger gleden seg bare mer og mer opp til den dagen båten blir sjøsatt og jeg kan sette nøkkelen i tenningen, starte motoren og legge ut fra brygga med kurs for egen hjemmehavn. Den dagen skal jeg jeg nyte etter alle kunstens regler. Gled deg du over ditt kjøp og turen hjem Sitér dette innlegget Link to post
EIK Svart 12.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2011 Takker er for det og gratulerer deg også med ny båt. Tror nok det er verre for deg en for meg som det går bare noen få dager fra kjøp til ny båt til henting. Jeg har en kamerat som har Flem, dette er jo en fantastisk båt som faktisk gjorde at jeg måtte ha større ... Har vi egentlig bruk for større penere båter eller er det en sykdom som det Norske helsevevnet ikke klarer å takle? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 12.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2011 Gratulerer med ny båt og det blir nok heilt klart en opptur selv om den har både + og - alt etter hvem som kjøper....Den overgår nok Baylineren som e selv har gode erfaringer med. Gi oss noen inntrykk og bilder fra henteturen så blir vi også fornøyde Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
EIK Svart 12.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2011 Hei. Må vel ta bilder ja,har ikke noe erfaring med å legge inn bilder, men vet jo at det får jeg jo kjemegod hjelp til her. Vi skal jo fra N.Trøndelag til møre i pent meldt vær, så de kan jo bli mange fine bilder. På tirsdag så går vi ca 2-3 timer før vi overnatter i Tr.Heim går så videre ca 5 timer så er vi hjemme :) Værvaslinga varsler jo sol og rolig vær. Håper da at VP 370 går såppas langt da ???? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 Stort tillykke med ny båd. Vi ser frem til billeder fra turen! Andy Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 Gratulerer med ny flott båt. Og takk for at du deler gleden din med oss Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.