Jump to content

Erfaring med Biltema TV-antenne 12/220V


Marulf

Recommended Posts

Har hatt den bare et år så langt, ikke noe rust på de, men noen skruer på undersiden er blitt brune..

Testet antennen i et litt " vanskelig " område, og den ga bedre dekning en min gamle glomex, eller hva den nå het..i samme område, på samme tid..

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Monterte antennen for et par uker siden og tenkte jeg skulle komme med en tilbakemelding.

Monterte den på masta til vindgeneratoren (se bilde). Selve monteringen gikk greit med unntak av at det var visse problemer med å få trukket antennkabel helt frem til min Finlux 24' LED TV som også ble kjøpt inn i vår.

Regnet med at antenna skulle virke uten forsterker i området jeg lå, så skuffelsen var stor da jeg ikke fikk inn signal fra NRK-kanalene. Monterte deretter på antenneforsterkeren som fulgte med og da var alt plutselig 100% i orden. Alle kanaler klare som dagen.

Antenna har også mulighet for å dra ut noen teleskop antenner, men har til nå ikke vert nødvendig.

Antenna ser grei ut og fungerer bra i de områder jeg har prøvd.

Anbefales :thumbsup:

 

30042011244.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...