selco99 Startet 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2011 (redigert) Hei . jeg skal sette inn batteri i båten min ,jeg skal bare ha cd spiller og et biltema lys på det. Og jeg lurer på hvor stort / hva slaks batteri jeg burde kjøpe?(skal bruke batterikasse) på forhånd takk Redigert 13.Mars.2011 av selco99 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 (redigert) Du bør koble dette opp mot motoren, så du får lading. Skal du bruke det til el-start å? Men 60-75 Ah skulle være nok til spiller og lys. Anbefaler deg og koble det opp mot stator på motoren din Edit: Du burde endre på tråd tittelen til f.eks: ''Hvor stort batteri i selco99'' Redigert 13.Mars.2011 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
selco99 Svart 13.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 skal bare bruke den til spiller og lys :) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 (redigert) Med 60-75 Ah vil jeg tro du kan spille musikk i 3-4 timer så er batteriet flatt... Det kommer jo an på hvor mange watt spilleren er på, og om du skal ha forsterker. Så du vil nok være Expert på og lade batterier når sesongen er over Redigert 13.Mars.2011 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
selco99 Svart 13.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 haha,ja jeg får se va jeg finner ut takk for svarene Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 Derfor vi er her vettu! Hvilke motor har du? Skal ikke være noe problem og koble batteriet opp mot motoren, så slipper du og måtte lade det hele tiden! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
selco99 Svart 14.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2011 en yamaha 40hk usikker på mod:P spilleren er på 52w x4 Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 14.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2011 Du har nok en ladespole på motoren. Du kan ta ett par bilder av motoren innvendig. Hvis du ser under svinghjulet, så går det 2 kabler ned, og de er ikke tilkoblet til noe. Sitér dette innlegget Link to post
selco99 Svart 14.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2011 jeg får ike sjekket før til påsken ,for den er hoss pappa og jeg skal ditt i påsken:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.