banjogutt Startet 15.Mars.2011 Del på Facebook Startet 15.Mars.2011 http://www.jula.no/batovertrekk-129976 Lurer på å kjøpe denne. Noen som har erfaringer med den? Tenker da først og fremst på slitestyrke, blåser jævlig her i Bodø. Sitér dette innlegget Link to post
Anern Svart 15.Mars.2011 Del på Facebook Svart 15.Mars.2011 Jeg vurderer også denne til 16 fot passbåt som havnekalesje. Fikk en dårlig erfaring i fjor på den nye båtplassen langs elvebredden, da båten fylte seg med blader og alt annet som hører til oppe i trær trenger jeg noe og dekke den til med. Hadde hvert fint og høre noen erfaringer om den. Sitér dette innlegget Link to post
laffus Svart 15.Mars.2011 Del på Facebook Svart 15.Mars.2011 En kompis av meg kjøpte en sånn i fjord Den holder nå en del støv og litt vann borte fra båten. Den lever enda, så var horribelt dårlig var den vell ikke, selv om den ikke er helt tett... Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 15.Mars.2011 Del på Facebook Svart 15.Mars.2011 Tror ikke dette er noe og satse på. Hvis ikke tykkelsen er mer en 85g. pr kvad.m., så er den altfor tynn. Må opp i 400-600g. pr kvad.m. for og få en presenning som virkelig holder i blæsten år etter år. Sitér dette innlegget Link to post
banjogutt Svart 16.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2011 Takker for svar. Skal ta en tur i butikken og se på den idag. Vet dere om en annen plass man får kjøpt rimelig (havne)presenning? Synes det blir dyrt å betale 5-6000.- for en fabrikksydd, selv om det betyr at man da kjøper kvalitet. Har gått med tanken om å lage min egen men litt usikker hvor man får kjøpt materiale.. Sitér dette innlegget Link to post
Anern Svart 16.Mars.2011 Del på Facebook Svart 16.Mars.2011 Ser de selger tilsvarende på Clas ohlson, men står lite info om den i nettkatalogen. Skal ta en tur i butikken og se på den en dag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.