Jump to content

Delevask i 3 enkle steg

timon90

Recommended Posts

Driver med motor til Scand'n om dagen, og nå skulle topplokk og div deler gjøres reine.

1: Skaff en gammel, MEN god oppvaskmaskin! Jeg jobber som hvitevarereparatør, og fant ei slegge på jobben som klarer oppgaven! Kobla spylemotoren på egen ledning, så den kan gå så lenge jeg vil, uavhengig av program og tømmepumpe.

Herligheten har jobba for en tannlege i Oslo siden 1990, og var moden for utskiftning.

dsc00431.jpg

2: Fyll med ca 7 liter diesel

diesel_pumpjj001.jpg

3: Pælm inn deler eller porselens serviset og krystallglassa til Svigermonsteret(eller begge deler), og sett i gang.

dsc00430.jpg

Trevlig :giggle:

Skikkelig reodorløsning :-)

Sikkert ikke lurt å kjøre på et alt for varmt program vil jeg tro.

Det er jo ikke vinger på maskinen, så man risikerer at den blir skadet når den skal lande igjen liksom....

Jeg bor i blokk, så jeg tror nok naboer ville undret veldig om jeg monterte oppvaskmaskin og dieselpumpe der ute....

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Hehe. Kjører spylemotoren direkte, så jeg slipper å bruke vaskeprogram. Så det blir ikke oppvarmet osv. Men om jeg vil, kan jeg bare sette på den vanlige ledningen igjenn, og da kan jeg kjøre program med opptil 85 grader. litt skummelt med Diesel i kanskje :giggle:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...