timon90 Startet 15.Mars.2011 Del på Facebook Startet 15.Mars.2011 Driver med motor til Scand'n om dagen, og nå skulle topplokk og div deler gjøres reine. 1: Skaff en gammel, MEN god oppvaskmaskin! Jeg jobber som hvitevarereparatør, og fant ei slegge på jobben som klarer oppgaven! Kobla spylemotoren på egen ledning, så den kan gå så lenge jeg vil, uavhengig av program og tømmepumpe. Herligheten har jobba for en tannlege i Oslo siden 1990, og var moden for utskiftning. 2: Fyll med ca 7 liter diesel 3: Pælm inn deler eller porselens serviset og krystallglassa til Svigermonsteret(eller begge deler), og sett i gang. Trevlig Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 15.Mars.2011 Del på Facebook Svart 15.Mars.2011 Skikkelig reodorløsning :-) Sikkert ikke lurt å kjøre på et alt for varmt program vil jeg tro. Det er jo ikke vinger på maskinen, så man risikerer at den blir skadet når den skal lande igjen liksom.... Jeg bor i blokk, så jeg tror nok naboer ville undret veldig om jeg monterte oppvaskmaskin og dieselpumpe der ute.... RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
timon90 Svart 15.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2011 Hehe. Kjører spylemotoren direkte, så jeg slipper å bruke vaskeprogram. Så det blir ikke oppvarmet osv. Men om jeg vil, kan jeg bare sette på den vanlige ledningen igjenn, og da kan jeg kjøre program med opptil 85 grader. litt skummelt med Diesel i kanskje Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 15.Mars.2011 Del på Facebook Svart 15.Mars.2011 Genialt. Det der har eg tenkt på mange ganger men da med annet middel en diesel. Har lyst å teste ut det der altså Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
timon90 Svart 15.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2011 Funker bra! Men kunne tenkt å prøve med no litt sterkere...bensin f.eks, men er litt skeptisk med tanke på at det er jævli brannfarlig Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 15.Mars.2011 Del på Facebook Svart 15.Mars.2011 Hallan kjetting. Ankeret først. Eru geern. Ikke test det er du snill.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.