BowFreak84 Startet 16.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2011 Har en 2001 modell Mariner 4 takt fra 2001, denne måtte jeg bestille ny dyse til pga den var kul i H å få ut hel, bestilte da den vanlige som var til den motoren, men i ettertid kom jeg på; er ikke denne motoren egentlig lik en 6 hk? For og trimme denne, går det ann og bare sette inn dyse til 6 HK? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 16.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2011 NEI. Er 2 dyser pluss en MAIN NOZZLE ( hoved "røret" som leder bensinen opp til venturi på forgasseren .. ) Må også bytte topp, 4/5hk er like, 6 hk har en annen . Og tilslutt må du bytte kam ...... Bytte motor er antagelig lettere/billigere ?? Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
BowFreak84 Svart 16.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2011 hehe, ja det vil jeg tro det er da :) måtte bare sjekke, kunne med andre ord oppgradert til 5HK ganske enkelt da, men den ene HK'n er ikke noe man akurat kjenner noe til uansett :P Måtte bare sjekke siden jeg ble litt nyskjerrig på dette, har aldri vært borti trimming av 4 takt før. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.