Jump to content

Hvordan få rubbet "ruglete" del av dekket på Draco 1700?!

tomzern

Recommended Posts

Jeg har gjort dette på et par Draco'er, og har gjort som deg, prøvd med forskjellige løsninger på maskin, uten at noen av de har gitt helt topp resultat.

Løsningen jeg kom til var å kjøpe polerduk, ikke garn, og polere for hånd ved å bruke tommelen og polere med duk på kryss og tvers i alle stripene, da blir det bra, men tommelen blir litt sliten etterhvert, og det tar laaang tid.

Til vasking fungerer en oppvaskbørste glimrende, men jeg ønsker å polere og vokse slikt etterpå, slik at det holder seg, men det er kanskje bare meg?

Redigert av adeneo (see edit history)

Jeg har gjort dette på et par Draco'er, og har gjort som deg, prøvd med forskjellige løsninger på maskin, uten at noen av de har gitt helt topp resultat.

Løsningen jeg kom til var å kjøpe polerduk, ikke garn, og polere for hånd ved å bruke tommelen og polere med duk på kryss og tvers i alle stripene, da blir det bra, men tommelen blir litt sliten etterhvert, og det tar laaang tid.

Til vasking fungerer en oppvaskbørste glimrende, men jeg ønsker å polere og vokse slikt etterpå, slik at det holder seg, men det er kanskje bare meg?

Uff, det var det jeg var redd for å høre! :nonod: Skikkelig kjip jobb ja, men det må gjøres i mitt tilfelle. Er så stygt og nedmattet nå, så det står ikke i stil til resten av båten når den blir rubbet og polert. :rolleyes:

Takker for svar!:)

Mvh Tomzern

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...