Jump to content

BestMarin, nyoppstartet båtkjede med gode priser!

Hantoo24

Recommended Posts

BestMarin er en nyoppstartet båtutstyrskjede med totalt 12 butikker spredd rundt i hele Norge, noe som gjør de til Norges største båtutstyrskjede.

Ser at de har fått opp en midlertidig nettside (http://www.bestmarin.no/), men bruker visst tolema.no sin nettbutikk foreløpig.

Syntes prisene var så gode at jeg handlet meg en Raymarine A50D og en M-Tech stasjonær VHF til totalt under 6500kr. Syntes jeg gjorde en god handel der.

Tror dette er veldig positivt for oss forbrukere da vi kommer til å se mye mer konkurranse om prisene nå på båtting fremover!

Håper virkelig de har tenkt å forbedre den nettbutikken. Et bittelite vindu midt på skjermen som man må scrolle alle veier i.

Holdt ut i nesten 10 sekunder...

Kjeden startet opp i går så syntes det er ganske bra at de allerede har gjort det mulig og handle ting via en nettbutikk, men jeg regner jo med at det kommer noe bedre etterhvert! Flak AS (Norges største grossist) er vist også med i dette og om man ser på http://www.flak.no/ sine sider så er de ganske mye mer oversiktlig så vil vel tro at det blir noe lignende etterhvert.

Nyoppstartet og nyoppstartet. Butikken i Ålesund har vært her siden 1993 og stadig i vekst og med forskjellige eigere og har hovedsaklig produkter fra denne Flak katalogen når det gjelder småsaker og har sjølvsagt en tjukk bunke til bak disken om man ser etter noe spess. Og Honda motorer osv. Hva er nytt er annet enn kjedenavnet ?

Redigert av Plutonium (see edit history)

Er vel ikke lenge før Biltema også må begynne å følge med på prisene. Har ofte sett at Maritim og lokalforhandleren i byen er billigere enn Biltema så at det er en konkurranse mellom båtutstyrsbutikkene er det ingen tvil om. Så da er det ikke veldig rart at prisene er nesten like mellom konkurrentene da tenker jeg først og fremst på Maritim og BestMarin. Tror at vi kommer til å få se mange "stunts" fra de to kjedene etterhvert. Er ikke for ingen grunn at Maritim har rustet opp sin nettbutikk samtidig som at en ny båtutstyrskjede lanseres!

• 2 år senere...

Syrefaste skruer kjøper jeg stort sett bare i båtbutikk dersom jeg ikke finner riktig dimensjon andre steder. Fordelen med nærmeste Bestmarin (Lillestrøm) er godt utvalg og at jeg kan kjøpe nøyaktig antall i plukkbakke, gjerne bare 1 stk om nødvendig. CO har ellers bedre utvalg enn BT på syrefast. Dersom du ikke finner det du trenger, spesielt i litt større dimensjoner, prøv Bauhaus! Jeg fikk hakeslepp pga. utvalget første gangen jeg var der og fant nøyaktig de boltene jeg har lett etter overalt ellers og i det antall jeg måtte ønske. Dvs. at du plukker uten å måtte kjøpe hele pakker/esker.

Redigert av NilsPils (see edit history)

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...