Laurelturbo Startet 19.Mars.2011 Del på Facebook Startet 19.Mars.2011 Prøver igjen, da første inlegget mitt forsvant (hvis moderator skal slette må de gi beskjed med begrunnelse!) Eg er altså på jakt etter en del til interiøret i min Nidelv 24, mer spesifikt den halvmåneformete plankebiten som går fra helt bak med dieseltanken og fram til skapet på babor side. Fins det noen firma som selger slikt? Evt er det noen som har noe slikt til salgs? Alternativt noen som har tips til hvordan eg kan lage dette selv? Eg skulle nok fått det til, men eg vet ikke helt hvilke matrial eg skulle brukt. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 19.Mars.2011 Del på Facebook Svart 19.Mars.2011 Prøver igjen, da første inlegget mitt forsvant (hvis moderator skal slette må de gi beskjed med begrunnelse!) Eller så kan man gjøre noe så kjedelig som å lese regler for å poste før man gjør det? Jeg gikk inn på www.nidelv.no og der fant jeg følgende info: Kontaktinfo: Nidelv Båtbyggeri AS Asdal 4824 Bjorbekk Norway Tlf 37 05 80 50 post@nidelv.com Jeg er ganske sikker på at de er eksperter på akkurat din båt, og at et uoriginalt alternativ av en sånn del er nesten ikke-eksisterende, siden du ikke kan/vil lage den selv? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.