Jump to content

Hentetur Stavanger - Skien Sealine F34


Kire

Recommended Posts

Du som skal selge Båten?

 

Så den jeg også.. spørs om det ikke er kire sin ja.. han er så fornøyd med sealine at han vil ha større.. forstår det godt.. formspråket til sealine må man venne seg til eller like.. men løsninger og smarte rom er uten sidestykke fra det verftet.

 

Hvis det er hans båt så får han ha lykke til med salget :thumbsup:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Du som skal selge Båten?

 

ja, vurderer en litt større Sealine, men intet must. Er veldig veldig fornøyd med den jeg har nå og fått gjort de små tingene den manglet som, vinsj bak og åpnet rekken foran.

Som det skrives her er jeg også superfornøyd med produsentens løsninger og byggekvalitet, så derfor Sealine igjen.

 

Som sagt ikke noe must, men et lite ønske. Rart også hvor fort man blir "glad" i en praktisk båt. Så er det litt vanskelig også, da jeg liker den enkle manøvreringen med drev, det er jo bare helt herlig. Synes ikke det samme om 2 x aksler, men men vi får se. Er åpen for litt prisdisk. om du vil..... :thumbsup:

Redigert av Kire (see edit history)
Link to post
Share on other sites

joda det er vel det, har bare kjørt det noen få ganger og det er bare litt annerledes tenking. Fordelen min synes jeg i forhold til venners med 2x axel er at jeg kan dreie dreva og få et mye større raskere utslag, men som sagt sikkert bare treningssak.

 

Har en meget trang plass i flytebryggen og mye enklere med drev der ihvertfall da det er endel bevis på det der i havna ja! men får ny plass om jeg bytter båt, så ingen fare

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...