Jump to content

Strøm på Østre Bolærne nå mars 2011?

Nøttlending

Recommended Posts

En kan spørre seg om det er de som svarer på noe annet enn det trådstarter

Så du syns det var et godt svar på trådstarters spørsmål du kom med, og dessuten så er det vel mer "trollete" å fortelle trådstarter at han har bommet stygt fordi han vil ha landstrøm.

Det er en lite hyggelig tone, og mangel på folkeskikk.

Redigert av Tom Rør (see edit history)

Tidligere vintre har strømmen stått på.

Nå i Vinter har den vistnok vært slått av.

Var ett par BP båter der i Desember og da var det ikke strøm.

Har de slått den av for vinteren er det vel tvilsomt om den blir slått på igjen før 1. April.

Kun en måte å finne det ut. Reis ut og ta eventuell strøm som extra bonus, og gi beskjed her etterpå :thumbsup:

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

http://bolerne.vfk.no/

Her finner du tlf nr. etc. Vært MYE der. Liker meg veldig godt der ! Jeg har stort sett vært blandt de første der - og de siste. I April ifjor måkte jeg snø - av båten. En kompis mente det fantes snøfresere tilpasset 28 fotere og snøvær. haha !

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...