Nøttlending Startet 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2011 Hei Er det noen som har vært på østre Bolærne i det siste og vet om landstrømmen er på? Greit å vite før man legger ut på helgetur... Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Er man avhengig av landstrøm for å legge ut på båttur har man bommet stygt Sitér dette innlegget Link to post
Nøttlending Svart 20.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Er man avhengig av landstrøm for å legge ut på båttur har man bommet stygt Men nå spurte jeg ikke hva du syntes om landstrøm heller da... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 (redigert) Er man avhengig av landstrøm for å legge ut på båttur har man bommet stygt ÅÅÅ var det det han ville ha svar på??? Redigert 20.Mars.2011 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 (redigert) ja. landstrøm syns eg e fine greier når eg er på land, ellers måtte eg søtte her i mørket. Så da vet du hva eg synes om landstrøm sjøl om det var det du ikkje ville vite. Redigert 20.Mars.2011 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Noen ganger er det bedre å gi fa... i å svare, når man ikke har noe å bidra med. Blir hyggeligere da veit du Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Har vel bidratt akkurat like mykje som du tenker eg, kansje litt meir tilogmed da eg har svart på opptil fleire ting mens du bare klager og bærer deg Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Sånn som du bidro nå, så trekker du opp standarden på innleggene dine. Hyggelig det Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Fører du statistikk over mine innlegg? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Nei, men det skal noe til å toppe de fra denne tråden! Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 En kan spørre seg om det er de som svarer på noe annet enn det trådstarter spør om eller om det er de som kommer inn fra sidelinjen og klager på andres innlegg uten å tilføre det spøtt meir vetugt som er verste trolla Sitér dette innlegget Link to post
jernkjøl Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Det skal være strøm der. Tidligere år har det vært "billig" for de som ikke sendte betaling for gjestehavn via giro, da de ikke har hatt noen til å kontrollere havnen i vinterhalvåret. Men strømmen har alltid stått på tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 http://bolerne.vfk.no/default.aspx?sc_itemid={5EA9673D-2E03-4D6D-917B-D0C491F4764B} Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 (redigert) En kan spørre seg om det er de som svarer på noe annet enn det trådstarter Så du syns det var et godt svar på trådstarters spørsmål du kom med, og dessuten så er det vel mer "trollete" å fortelle trådstarter at han har bommet stygt fordi han vil ha landstrøm. Det er en lite hyggelig tone, og mangel på folkeskikk. Redigert 20.Mars.2011 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 (redigert) Åånå, ser ikkje ut til han tok det ille opp. Men trollete? tjaa det kan kansje oppfattes sånn men det er altså noe eg virkelig meiner og er ikkje bare sagt for å være trollete. Er man troll når man mener det? hmm må nesten slå opp den Redigert 20.Mars.2011 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Du må huske på at du forbeholdt deg retten til å sabotere tråden, mens jeg forbeholdt meg retten til å kritisere deg for det! Sånn er det noen ganger her i livet! Riktig god natt Plutonium ! Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 (redigert) Eg finner tråden totalt sett både informativ og interessant og ser for meg mange andre kan ha glede av å lese den fremover da den har grobunn for minst et par andre tråder. Kan man be om så mykje meir? Nie eg kan holde fred eg altså om det er så provoserende. jojo god natt Redigert 20.Mars.2011 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 21.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2011 (redigert) Tidligere vintre har strømmen stått på. Nå i Vinter har den vistnok vært slått av. Var ett par BP båter der i Desember og da var det ikke strøm. Har de slått den av for vinteren er det vel tvilsomt om den blir slått på igjen før 1. April. Kun en måte å finne det ut. Reis ut og ta eventuell strøm som extra bonus, og gi beskjed her etterpå Redigert 21.Mars.2011 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Marida Svart 21.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2011 Noen ganger er det bedre å gi fa... i å svare, når man ikke har noe å bidra med. Blir hyggeligere da veit du Sitér dette innlegget Link to post
Nøttlending Svart 21.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2011 Ja, hvis ikke det har vært strøm på tidligere i vinter, er det nok ikke noe før 1. april nei.... Satser på at isen forsvinner en av de første dagene nå så årets første tur kan gå til Bolærne Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 21.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2011 Vi satser på Bolærne nå til helgen ihvertfall, strøm eller ikke det driter vi i, vi har batterier i båten Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 21.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2011 http://bolerne.vfk.no/ Her finner du tlf nr. etc. Vært MYE der. Liker meg veldig godt der ! Jeg har stort sett vært blandt de første der - og de siste. I April ifjor måkte jeg snø - av båten. En kompis mente det fantes snøfresere tilpasset 28 fotere og snøvær. haha ! Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.