Fyret 25 Startet 23.Mars.2011 Del på Facebook Startet 23.Mars.2011 Hei, jeg har tenkt til å lage meg et nytt bord til snekka, også har jeg en god del mahogny finer, burde jeg bruke det, eller massivt? Takker for tipr og råd Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
Norfront Svart 23.Mars.2011 Del på Facebook Svart 23.Mars.2011 (redigert) Ingenting slår vel selvlaget massivt mahognybord, men du verden hvor mange fine ferdige bord i teak og mahogny som er til salgs :-). Se f.eks. nederst på denne siden: Nettbaat Redigert 23.Mars.2011 av Norfront (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 24.Mars.2011 Del på Facebook Svart 24.Mars.2011 Seasea.no har tilbud på en del bord frem til 2 april. Ikke dumt å sjekke der. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 24.Mars.2011 Del på Facebook Svart 24.Mars.2011 Bruk søkemuligheten på forumet så finner du mange tråder om dette som denneog denne Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.