Astor Startet 24.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 24.Oktober.2004 Astor har gjennom årene fått endel "blåmerker" foran i baugen etter noen ublide møter med brygger. Jeg har tenkt å sette i gang en kosmetisk ansiktsløfting av Astor for deretter å sette på et rustfritt stevnjern. I dag finnes det ingenting som beskytter. Hvor får jeg kjøpt dette? Og hva koster det. Tipper jeg må ha rundt 2.5 - 3 meter. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
giver Svart 24.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2004 Hei Jeg går ut fra at det er stevnjern du mener. Prøv hos NORMET i Drammen. De tar inn skrapmetaller fra hele østlandet. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
kgt Svart 24.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2004 Maritim Forniklet messing. Halvrund Skruedimensjon: Linse 4,8mm Lengde: 250cm Bredde: 19mm Høyde: 6mm Kr. 646,- Ellers fører alle stål leverandører dette. Som e.a.smith, norsk stål..... Sitér dette innlegget kgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.