Jump to content

reodor felgen verksteder

kersy

Recommended Posts

Mitt inntrykk er at det slurves fælt på enkelte verksteder, her om dagen så kjøpte jeg kompressor olje til kad 44, forøvrig den dyreste olja jeg har kjøpt, med literpris på 1250.

Selgeren var forundret over at jeg ville bytte etter volvos instruksjoner, mekanikeren hos dem "luktet" på oljen og var det anelse av lukt som "brente mandler" i olja så byttet man.

Lurer på hvor mange som har blitt fakturert for luktesansen til denne mekanikeren.

Hadde en ekkel opplevelse på et annet verksted også for et par år siden, de slapp 1 liter spillolje i dørken min, og mente det var mitt problem siden lensepumpa mi tok så dårlig, de ville med andre ord pumpe elendigheten på sjøen.

Resultatet den gang var at olja trakk opp i støy mattene i motorommet så de måtte jeg bytte. Jeg var heldigvis tilstede og fikk klagd på regningen, den hadde de forhåns lagd slik at luftfilter og zink som ikke ble byttet stod på fakturaen.

Utrolig slett arbeid.

Kan noen anbefale et navn når det gjelder Volvo som er grundig og flink? (i kristiansandsområdet)

Vil ha hjelp til ventiljusteringen.

Såvidt eg kan huske bygde Reodor Felgen er vinnerbil utav begrensede ressurser og eget hode. Så når du sier Reodor Felgen verksted så tenker eg tvertimot hva du mener her. At man lukter på olja før bytte - for å spare kunden for unødvendige og dyre oljeskift høres ut som Reodor Felgen ånd ja men ikkje på den negative måten du tydeligvis ser R.Felgen.

Med 1 liter guffen væske i bunnen så trakk det opp i støymattene :confused: Da har noen bommet kraftig med plasseringa av støymattene. Man må ta høyde for litt vann elr annen væske på dørken ellers vil de alltid være våte.

At de ikkje gidde slenge nedi en slik oljesugerbleie e.lign for å prøve få opp skiten derimot skal eg være enig med deg er svært slett.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...