Jump to content

Ser på Nidelv 24 om dagen, noen gode råd om båten?

WhiteShark226

Recommended Posts

Som sakt ser jeg en del på Nidelver om dagen. Noen er desverre litt dyre. Har kommet over en nå, http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=275226219 .

Men er bare 15 år, og vil helst ha MINST mulig problemer med båten, derfor vil jeg ha en motor som er av nyere modell.

Hva bør jeg spessielt se etter på denne båten? Evt, noen positive og negative sider om denne båten.

Hvordan er denne motoren, hørt at Yanmar er bra? :)

Larsen123

Hadde en sånn båt for noen år siden. De kom vel med mange forskjellige motorer. Mye volvo fra 30 til 60 hk. Også noen med ferskvannskjøling.

Det er endel av disse båtene som har lekasje i tank. Der er to utsatte punkt. Hylsa til roret som går gjennom tanken og der tanken hvilder på to skumputer(samler fukt). Er vanskelig å se om dette er ok uten å demontere, noe du ikke gjør før du vet der er lekasje. Ellers var båten grei den om en ikke skal fort frem.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...