WhiteShark226 Startet 27.Mars.2011 Del på Facebook Startet 27.Mars.2011 Som sakt ser jeg en del på Nidelver om dagen. Noen er desverre litt dyre. Har kommet over en nå, http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=275226219 . Men er bare 15 år, og vil helst ha MINST mulig problemer med båten, derfor vil jeg ha en motor som er av nyere modell. Hva bør jeg spessielt se etter på denne båten? Evt, noen positive og negative sider om denne båten. Hvordan er denne motoren, hørt at Yanmar er bra? :) Larsen123 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Mars.2011 Del på Facebook Svart 27.Mars.2011 Linken din virker ikke... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Speedy Svart 27.Mars.2011 Del på Facebook Svart 27.Mars.2011 Denne båttypen har vel som oftest saltvannskjølt motor. Da hjelper det lite om båten ser fin og flott ut, at motoren er av nyere årgang osv. Jeg ville uansett sjekket motor svært nøye for det er jo i hovedsak denne som kan medføre store kostnader for deg ved et havari. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 27.Mars.2011 Del på Facebook Svart 27.Mars.2011 Hadde en sånn båt for noen år siden. De kom vel med mange forskjellige motorer. Mye volvo fra 30 til 60 hk. Også noen med ferskvannskjøling. Det er endel av disse båtene som har lekasje i tank. Der er to utsatte punkt. Hylsa til roret som går gjennom tanken og der tanken hvilder på to skumputer(samler fukt). Er vanskelig å se om dette er ok uten å demontere, noe du ikke gjør før du vet der er lekasje. Ellers var båten grei den om en ikke skal fort frem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.