Polarn Startet 27.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2011 Jeg har en POD 8 og den skal ha Zibro parafin. Noen som vet hvor jeg får kjøpt slikt i butikk? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Håp Svart 27.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2011 Samme sted? Sitér dette innlegget Link to post
The Gannet Svart 27.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2011 Jeg har en aladdin-ovn av samme konstruksjon som jeg bruker standard "hus-parafin". Virker utmerket. Vet om andre som har POD og som også bruker vanlig parafin. Noen har også prøvd lampeolje for at det skulle bli litt dyrere. Virket like bra som parafin. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 27.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2011 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 27.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2011 Jeg har en aladdin-ovn av samme konstruksjon som jeg bruker standard "hus-parafin". Ok, det står at veka for kortere levetid ved å bruke "hus-parafin" Vet ikke om det stemmer jeg? Og vil den sote med vanlig parafin/lampeolje? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Roger jo Svart 27.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2011 (redigert) har alltid sagt tre raske søk og spar penger http://www.rk-smia.no/produkter/tilbeh-r/385-zibro-plus-olje-20-liter.html?flypage=flypage-ask.tpl Kr. 750 http://www.hyttetorget.no/article.php?articleID=73922 Pris inkl. frakt: 690,- http://www.hyttelivsenteret.no/zibro-ekstra-pluss-parafin-20-liter-p-498-c-120.aspx kr 520,00 Redigert 27.Mars.2011 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
The Gannet Svart 27.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2011 Bruker min aladin mye og bytter vel veke annet hvert år. Da har det trillet rundt 200 liter parafin gjennom. Soter ikke, lukter ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 27.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2011 Billigst på luktfri parafin er Europris. 4L for kr. 99. Bruker denne både på Zibro kamin hjemme, og på Wallas kokeplate i båten. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Hafrsfjord Svart 27.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2011 Billigst på luktfri parafin er Europris. 4L for kr. 99. ......... Rene billigsalget altså... her forlanger Europris hele kr 99,99 , men jeg får aldri tilbake ettøringen når jeg spør Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 27.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2011 Er den det som heter effekt eller no? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Hafrsfjord Svart 27.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2011 Ja det stemmer.... dvs sist jeg kjøpte hadde de byttet til noen nye kanner, jeg tror det var samme olja, bare i ny innpakning,men det er jeg jammen ikke sikker på Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.