Jensi Haraldo Startet 27.Mars.2011 Del på Facebook Startet 27.Mars.2011 (redigert) Jeg har planer om å koble batteriet i båten til motoren min slik at det lades. Jeg lurer derfor på hvor strømuttaket fra motoren min er? (jeg vet den har ladespole og likeretter montert) Jeg lurer også på hva slags kabel jeg trenger og hvor jeg evt. kjøper den! Jeg har en tilsvarende motor som på bildet, (men ikke el-start). Er det noen av utakene her som er til strøm? : Takk for svar! Redigert 27.Mars.2011 av Jensi Haraldo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jensi Haraldo Svart 27.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2011 Jeg spurte hvor mye båthuset skulle ha for å montere lade ledning fra motoren og de sa 1000-1500kr, hva er det som er så dyrt? det er vel bare en ledning som skal kobles fra motoren? eller må de lage et eget uttak? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 29.Mars.2011 Del på Facebook Svart 29.Mars.2011 Jeg har hugget en slik motor, har en slik kabel liggende, kan sende bilder hvis du oppgir en mailadresse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.