Julie III Startet 28.Mars.2011 Del på Facebook Startet 28.Mars.2011 Jeg har et par 75amp Varta batterier og tenkte sjekke om de trenger vann, men er usikker på hvor mye som skal fylles. Når jeg åpner en av cellene, går det en plasttapp ned med en vinklet tapp i enden. Skal vannet nå opp til denne tappen? Vet ellers at batteriet skal være fulladet før påfylling Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 28.Mars.2011 Del på Facebook Svart 28.Mars.2011 riktig som du beskriver ja. vannet skal være over den tappen. Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 28.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2011 Kjøpte båten i fjor, og ser vannet står en god del under, men dekker så vidt cellene. Vil kapasiteten være svekket av dette tror du? Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 28.Mars.2011 Del på Facebook Svart 28.Mars.2011 så lenge platene er dekket er det helt i orden:) Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 28.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2011 Oki... Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Mars.2011 Del på Facebook Svart 28.Mars.2011 (redigert) Over cellene, og max opp til den tappen du nevner. Husk å fylle etter lading, om du fyller vann først og lader etterpå kan du i verste fall risikere at syren renner over... Redigert 28.Mars.2011 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Julie III Svart 28.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2011 (redigert) Over cellene, og max opp til den tappen du nevner. Okay, så det er MAX altså.. Ikke over? Husk å fylle etter lading, om du fyller vann først og lader etterpå kan du i verste fall risikere at syren renner over... Hehe... Det var derfor jeg skrev den siste linjen i trådstart fordi jeg regnet med at tipset ville komme Redigert 28.Mars.2011 av Julie II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Mars.2011 Del på Facebook Svart 28.Mars.2011 Se det ja, la ikke merke til den jeg. Det er max ja. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.