lassepelle Startet 28.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2011 Da er våren på gang og det kribler i kroppen etter å komme igang :) Jeg tenkte å bytte låsemutterne (6 stk) i år ettersom de gamle kan skrus for hånd. Har lett rundt, men ikke funnet hva jeg leter etter, så spørsmålet er om noen vet størrelse og evt hvor jeg får kjøpt disse nye ? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 28.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2011 Gjengene er 7/16" med 20 gjenger pr. tomme, så vet du det. De orginale fra Mercury er forkrommet messing ettersom boltene er i rustfritt, det anbefales ikke å bruke rusftrie nyloc muttere, men enten orginale muttere som du kjøper hos nærmeste Mercruiser forhandler, eller tilsvarende kvalitet og materiale fra en maskinforretning. Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 28.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2011 Takk :) Da blir det sikkert dyrt, men verdt det :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.