Jump to content

JEG HAR BYTTET NICK

Quantum

Recommended Posts

Men vi som surret oss bort på vei inn her, og som ikke har identiske brukernavn og nick'er; kan ikke vi få rettet dette umiddelbart når vi går over til ny plattform? Vi behøver vel ikke å tyte ut 20 innlegg under "dekknavn" før vi får tilbake nicket?

Hva med et amnesti?

:rolleyes:

• 1 måned senere...

Hei.

Sagaforumet er det en som lurer på rigg til sin Saga 27. Da kom jeg på at det her på forumet var "trusler" om å rigge min Trudelutt! Baat Guru hadde vistnok en rigg liggende bak garasjen i Bergen. Søkte derfor litt, men det ser ut til at du har byttet navn! Kunne godt tenkt meg en IM til deg, hva er nicket og brukernavnet ditt?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hei.

Hadde tenkt å endre brukernavnet fra lhh slik at det ble likt nick'et Lars H., men nå vet jeg ikke, kanskje det også kan bli forviklinger av?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Så langt mulig vil jeg nok bruke Båtens navn  :smash:

føler det er der folk vil kjenne meg på fjorden også  :yesnod:

Er enig med alt og alle jeg .Men denne er grei Båtnavn = nick . På den måten ser du jo hvem du treffer utpå havet .Skal ha båtnavnet som nick så lenge det er mulig jeg ,bytte av båt og dermed kansje båtnavn er mest en drøm så det kan ta sin tid  :wink:

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...