Jump to content

Mye betalte du for kalesjereparasjon?


Polarn

Recommended Posts

Måtte bestille ny kalesje til min fars 18fots hansvik fisk, da den gamle var helt ubrukelig.

Fikk pris hos den lokale hansvikforhandleren at det ville koste litt over 8000,-.

Tok da en telefon til fabrikken i trondheim å fikk ny kalesje for 4900,-. Dette er kun for framdelen

da dette er en arbeidsbåt.

Den lokale forhandleren fikk pris fra samme fabrikk i trheim.

Alf hansen kalesjefabrikk på flatåsen.

 

Synes jeg fikk en bra pris hos de, eller er jeg på bærtur? De har jo org malene

Rana plast 530 med 40 mercury 4t. 18 Hemnesbygd snekke 10 sabb diesel (morild) 14 Ranaspisse

For livets glade gutter går solen aldri ned

Link to post
Share on other sites

Noen som vet om noen i Oslo eller Akershus som kan sy på 2 nye glidelåser raskt? Han i Eidsvoll hadde ikke mulighet før etter påske :headbang:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Ringte til pakistaneren på hjørnet i oslo. Han kunne ta den inn i dag, og levere den ut igjen på mandag. Har brukt han en gang før på vinduer med bra resultat. Håper det går like bra denne gangen. http://www.finnalle.no/oslo_skredder_%2526_rens_/50713058445.html

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...