Jump to content

Edit History

Source2

Source2

Da sier jeg takk for hjelpen nok en gang! 

(Jeg så ikke det siste innlegget ditt før nå - etter at jeg hadde postet dette - redigerer nå altså). 

Har byttet glødetråd og veke. Og nå varmer det!!! 

Og da blir jeg selvsagt i tvil om den nå blir FOR varm! Den er varmere, og avgir mer varme enn den noen gang har gjort. Jeg klarer ikke å holde hånden på varmeren (utenfor brennkammeret). Heller ikke på eksosen. Temperaturen ut av varmeslangene er 67 og over 70 grader inn i salongen. (En slange på fem meter og en på tre. Begge delvis isolert.) og da har jeg bare hatt varmeren på 3. Syntes også jeg kjenner et ørlite snev av noe kjemisk lukt. (Kanskje litt parafin eller gummi eller noe sånt). 

Er dette normal temperatur? Og kan det snevet av lukt kanskje skyldes ny veke? 

Forøvrig:

- det var det en liten gummi-pakning i service-settet som jeg ikke fikk brukt... 

- veken var i ett stykke - mens det i instruksjonen stod at den skulle være delt

- vedlagte bilde viser vel ellers at det var behov for å bytte - selv om det kun har gått 8 liter parafin gjennom apparatet. 

Ellers er det nok ganske klart at jeg kommer til å kjøre Wallas'en jevnlig gjennom hele året! 

IMG_0641.JPG

IMG_0635.JPG

Source2

Source2

(Jeg så ikke det siste innlegget ditt før nå - etter at jeg hadde postet dette - redigerer nå altså). 

Og da blir jeg selvsagt i tvil om den nå blir FOR varm! Den er varmere, og avgir mer varme enn den noen gang har gjort. Jeg klarer ikke å holde hånden på varmeren (utenfor brennkammeret). Heller ikke på eksosen. Temperaturen ut av varmeslangene er 67 og over 70 grader inn i salongen. (En slange på fem meter og en på tre. Begge delvis isolert.) og da har jeg bare hatt varmeren på 3. Syntes også jeg kjenner et ørlite snev av noe kjemisk lukt. 

Forøvrig:

- det var det en liten gummi-pakning i service-settet som jeg ikke fikk brukt... 

- veken var i ett stykke - mens det i instruksjonen stod at den skulle være delt

- vedlagte bilde viser vel ellers at det var behov for å bytte - selv om det kun har gått 8 liter parafin gjennom apparatet. 

Ellers er det nok ganske klart at jeg kommer til å kjøre Wallas'en jevnlig gjennom hele året! 

IMG_0641.JPG

IMG_0635.JPG

Source2

Source2

Og da blir jeg selvsagt i tvil om den nå blir FOR varm! Den er varmere, og avgir mer varme enn den noen gang har gjort. Jeg klarer ikke å holde hånden på varmeren (utenfor brennkammeret). Heller ikke på eksosen. Temperaturen ut av varmeslangene er 67 og over 70 grader inn i salongen. (En slange på fem meter og en på tre. Begge delvis isolert.) og da har jeg bare hatt varmeren på 3. Syntes også jeg kjenner et ørlite snev av noe kjemisk lukt. 

Forøvrig:

IMG_0641.JPG

IMG_0635.JPG

• Create New...