Elmer Startet 29.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2011 Tror jeg brukte et middel på plotterskjermen i fjor som den ikke likte. Dette var i forbindelse med at jeg skulle rengjøre den. Forsåvidt ikke noe problem å se på den når den er i gang, men den har et belegg jeg ikke får vasket vekk. Når plotteren er avslått ser en godt at hele skjermen har dette belegget. Har noen et godt tips? Er det så enkelt som å bruke salo f.eks? Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 29.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2011 lcd rens? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Frivakten Svart 29.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2011 Tørr microfiberklut. Til nød bittelitt fuktet med rent vann. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.